Hoe werken we? 

1

We maken graag een afspraak om bij jou langs te komen. Of dit nu in de vergaderzaal op kantoor is, op de werf waar je momenteel aan het werk bent of aan de keukentafel bij jou thuis; dat maakt ons niet uit. Zolang we een vierkante meter kunnen vinden om de laptop te plaatsen, kunnen we aan de slag. 

2

We stellen enkele verkennende vragen en bekijken jouw huidige situatie. Als je toegang hebt tot de klantenzone van je huidige leverancier, dan is dit voor ons ideaal. Is dit niet het geval, dan gaan we op zoek naar jouw contract, afrekening of desnoods een maandelijkse factuur; ook hieruit kunnen wij al veel afleiden. 

3

Zodra we jouw huidige situatie kennen, kijken we op welke vlakken er verbetering mogelijk is en welke leverancier je hierbij verder kan helpen. Vervolgens doen wij jou een kosteloos en vrijblijvend voorstel. Ben je hiermee akkoord? Super, dan regelen wij de overstap. Jij hoeft als klant niets te doen.

4

Nadien worden wij jouw centrale aanspreekpunt voor al je vragen over energie. Heb je ons nodig, dan weet je ons te bereiken. Horen wij jou niet? Dan nemen wij zelf contact op wanneer jouw dossier aan opvolging toe is.